Sunday, September 18, 2011

魂の傑作漫画映画化ーあしたのジョー / A remake of a fantastic Japanese Manga into a Movie

皆さん、日本漫画を見たことがありましたか?僕は様々な日本製漫画を見たことがありました。例えば:ドラゴンボールとか、SLAMDUNKとか、鋼の錬金術師とか、いろいろな種類の漫画も見たことがありました。だから、「あしたのジョー」の映画が日本の映画館で放送から、日本に行きたいですよ。しかし、仕事があるので、願望が達成できませんでした。残念しました。
Have you seen a Japanese Manga before? As for myself, I love Japanese Manga and I have seen various genres of Japanese Mangas. For example: Dragon Ball, Slam Dunk, Full Metal Alchemists, etc... Therefore when I found out that they are going to remake the Japanese Manga 'Ashita No Joe' into a movie, I suddenly have a urge to fly to Japan immediately to catch the movie. However, due to my commitments at work, this have become an unfulfilled dream during that period of my life. (Which is like a few months ago ...)

最近、この映画を見た後、やはりこの映画は熱血過ぎましたよ。やはり、拳闘は男のスポーツです。拳闘を勉強したいですよ。
After watching the movie recently, this was indeed a Warm Blooded Movie. In fact, the movie had once again proven that Boxing was a sports for guys. And after watching the movie, the story itself have given me the urge to learn and pick up Boxing.... :P

この画は「つぶやきkeibo」のサイトにダウンロードしました。
これは「あしたのジョー」の漫画に有名な画面です。
いろいろな漫画に同じな画面をコピーしていました。
This image was taken from the website 「Tsubuyaki keibo
It was one of the famous scene from the Japanese Manga 'Ashita No Joe'.
And in fact, I had seen a lot of Japanese Manga trying to imitate
some of the famous scenes from this Japanese Manga, 'Ashita No Joe'.


この画は「映画『あしたのジョー』公式サイト」にダウンロードしました。
面白いでしょう。
This image was taken from the official website of the movie 'Ashita No Joe'.
Doesn't it looks interesting?

もし皆さん時間があったら、この映画を見てみたいでしょう。
If you have the time, you probably want to try watching this movie.

* これは映画「『あしたのジョー』公式サイト」です。
* Click here to access the official website of 'Ashita No Joe' in Japanese.

No comments:

Post a Comment